🔍 سلام به شما همراهان کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛
همونطور که میدونین مدتی هست که نحوه درخواست ایمیلهای دانشجویی با هدف تسهیل و تسریع دستیابی به آن، به روز رسانی شده! 🤩
مراحل درخواست ایمیل دانشجویی:
1- ابتدا باید به سایت کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کنید و از منو، ایمیل دانشجویی را انتخاب کنید و یا از طریق لینک زیر مستقیما به صفحه فرم درخواست ایمیل دانشجویی منتقل شوید.
لینک درخواست ایمیل دانشجویی
2- سپس از این صفحه فرم خام نامه تائیدیه کمیته را چاپ و تکمیل کرده و به دفتر کمیته پژوهشهای دانشجویی دانشکده خود مراجعه کنید و به مهر و امضای سرپرست محترم و دبیر کمیته دانشکدهتان مزین فرمایید.
❗️توجه: نامه شما حتما باید مهر کمیته تحقیقات را داشته باشد در غیر اینصورت در زمان بررسی فرمها، درخواست ایمیل دانشجویی شما رد خواهد شد.
3- در ادامه شما باید نامه تائیدیه کمیته را اسکن کرده و با مراجعه مجدد به صفحه درخواست ایمیل دانشجویی به آدرس زیر
https://portal.mui.ac.ir/research/isrc/form2
اطلاعات لازم را کامل کرده و درخواست خود را ثبت کنید!
4- فرایند بررسی فرم درخواست شما ممکن است تا یک ماه به طول بیانجامد و در این مدت شما میتوانید از طریق لینک زیر نتیجه درخواست ایمیل دانشجوییتان را پیگیری فرمایید.
پ.ن۱: این صفحه بین ۳ هفته الی ۱ ماه یکبار به روزرسانی خواهد شد و گزارش ایمیلهای دریافتی از طریق آن منتشر میشود.
پ.ن۲: در صورتی که در صفحه نوشته شده بود که درخواست ایمیل شما رد شده است، مشکل مربوطه را از طریق دبیر کمیته پژوهشهای دانشکده خود پیگیری فرمایید.
امیدواریم با تغییرات اعمال شده، فرآیند پر پیچ و خم دستیابی به ایمیل دانشجویی برای شما دانشجویان عزیز هموار گردد. 🌱